The Mercenarys
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Mercenarys

The Mercenarys
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Stemning omkring nomaderne

Go down 
ForfatterBesked
bassecon
Admin
bassecon


Antal indlæg : 88
Join date : 27/06/10

Stemning omkring nomaderne Empty
IndlægEmne: Stemning omkring nomaderne   Stemning omkring nomaderne Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 08:35

Allerførst vil jeg gerne på det kraftigste understrege at jeg har IKKE lavet nogen aftale med nomaderne, selvom deres diplomat ihærdig har prøvet at få en fred mellem os.
Jeg har blankt afvist at aftale noget som helst
denne lille tråd er et sted hvor jeg hele tiden gerne vil have stemningen omkring den uofficielle krig mod nomaderne.
Er man slidt, skal de bare ned igen og igen osv. Så jeg som diplomat hele tiden kan følge op på hvor vi står henne af i denne uofficielle krig.

Så please kom med jeres indput løbene
Tilbage til toppen Go down
http://themercenarys.freeforumshosting.biz
Gæst
Gæst




Stemning omkring nomaderne Empty
IndlægEmne: Sv: Stemning omkring nomaderne   Stemning omkring nomaderne Icon_minitimeTirs 24 Aug 2010, 09:59

Vi er jo imod de gamle HMM folk , egentlig er det ikke så meget de andre Nomad folk der er problemet , men mere provokatører som Sweet som er et stort problem.. selvom jeg ikke ville have noget imod at gøre rent bord ved deimos.. Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stemning omkring nomaderne Empty
IndlægEmne: Sv: Stemning omkring nomaderne   Stemning omkring nomaderne Icon_minitimeFre 27 Aug 2010, 05:11

jeg er lige hjemme og vende. Flåde skal lige opbygges lidt igen og der skal lige lidt guld på kontoen. Men gi mig lige 24 timer så er jeg klar til at tage afsted imod nomadeland igen Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stemning omkring nomaderne Empty
IndlægEmne: Sv: Stemning omkring nomaderne   Stemning omkring nomaderne Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stemning omkring nomaderne
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
The Mercenarys :: Ledelsen-
Gå til: